سرخط خبرها

محسن قصابیان، بازیگر سریال «موج اول»: می توان تا سال ها درباره کرونا فیلم و سریال ساخت

  • کد خبر: ۹۵۱۳۱
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
محسن قصابیان، بازیگر سریال «موج اول»: می توان تا سال ها درباره کرونا فیلم و سریال ساخت
محسن قصابیان، بازیگر خراسانی سینما و تلویزیون که با ایفای نقش شهید ستاری در فیلم سینمایی «منصور» نامش بر سرزبان‌ها افتاد، یکی از بازیگران اصلی سریال «موج اول» به تهیه کنندگی سعید کمانی است. قصابیان درباره حضورش در فصل اول «موج اول» گفت وگویی با خبرگزاری صبا انجام داده است که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش شهرآرانیوز - محسن قصابیان، بازیگر خراسانی سینما و تلویزیون که با ایفای نقش شهید ستاری در فیلم سینمایی «منصور» نامش بر سرزبان‌ها افتاد، یکی از بازیگران اصلی سریال «موج اول» به تهیه کنندگی سعید کمانی است. سریالی که به روایت بحران کرونا و تلاش شبانه روزی کادر درمان و نیرو‌های جهادی برای مقابله با این بیماری می‌پردازد و از شبکه سه روی آنتن رفته است. این مجموعه دارای سه فصل است که فصل اول را سید سجاد حسینی کارگردانی کرده و قرار است محمدصادق بکتاشیان و محمد علیزاده فصل دوم و سوم آن را بسازند. قصابیان درباره حضورش در فصل اول «موج اول» گفت وگویی با خبرگزاری صبا انجام داده است که در ادامه می‌خوانید.

استقبال خوب تماشاگران

قصابیان در ابتدا درباره ملاک هایش در بازیگری توضیح داد: برای من طول و زمان نقش اهمیتی ندارد، حتی حاضرم کاری که یک سکانس است هم بازی کنم به شرطی که آن نقش جا برای کار کردن داشته باشد. این را هم باید بگویم که برای انتخاب نقش دچار وسواس شده ام. تابستان سه سریال به من پیشنهاد شد که یکی از آن‌ها را قبول کردم که همان «موج اول» است.

او با اشاره به استقبال مخاطبان از این سریال بیان کرد: فکر می‌کنم استقبال از سریال «موج اول» خوب بوده است و تماشاگرانی که این سریال را دیدند از آن رضایت داشتند. امیدوارم فصل دوم این مجموعه با کیفیت بهتری تولید شود تا شاهد رشد کمی بیشتر تماشاگران این کار باشیم.

به گفته این بازیگر سریال «موج اول» قصه فرمانده جنگی است که در ایام کرونایی احساس وظیفه کرده و با گردآوری نیرو‌های متخصص در بیمارستان صحرایی تلاش می‌کند قدمی برای بهبود وضعیت زندگی مردم بردارد. او درباره هم بازی شدن با مهدی فخیم زاده بازیگر و فیلم ساز پیشکسوت نیز گفت: تجربه‌ای مطلوب و دوست داشتنی بود و به شخصه از این تجربه نکات بسیاری آموختم.

محسن قصابیان، بازیگر سریال «موج اول»: می توان تا سال ها درباره کرونا فیلم و سریال ساخت

دشواری فعالیت در روز‌های کرونایی

قصابیان، با اشاره به دشوار بودن کار کردن در شرایط کرونایی تصریح کرد: سال گذشته یک فیلم سینمایی کار کردم که در فومن مقابل دوربین رفت. در آن کار همه مسائل بهداشتی رعایت شد با این همه یکی از هنرمندانی که قرار بود در آن کار با ما هم بازی باشد را از دست دادیم. آن دوست عزیز، علی سلیمانی بود. همچنین در همین ایام سیامک اطلسی پیشکسوت سینما و تلویزیون را هم از دست دادیم که برای هنر کشور ما یک حادثه تلخ دیگری بود.

او یادآور شد: با همه رعایت‌هایی که صورت می‌گیرد برخی مواقع مجبوریم سر کار از ماسک استفاده نکنیم به عنوان مثال وقتی که جلو دوربین هستیم، نمی‌توانیم ماسک بزنیم و این مسئله برای هنرمندان بسیار خطرناک است، ولی کار کردن در این شرایط امری اجتناب ناپذیر است، زیرا اگر هنرمند کار نکند آنتن شبکه‌های سیما خالی خواهد ماند.

فصل دوم سریال به زودی ساخته می‌شود

قصابیان، در پاسخ به اینکه آیا بهتر نبود سریال «موج اول» به دلیل پرداختن به موضوع کرونا زودتر ساخته می‌شد هم توضیح داد: معتقد نیستم که این سریال باید زودتر ساخته می‌شد، چون ویروس کرونا با وجود واکسیناسیون فراگیر همچنان وجود دارد بنابراین ساخت آن نه تنها دیر نشده است بلکه تا سال‌ها می‌توان درباره اتفاقی که رخ داد و بسیاری از مردم دنیا را عزادار کرد، فیلم و سریال تولید کرد.

این هنرمند درباره وضعیت ساخت فصل دوم و سوم «موج اول» بیان کرد: به نظر می‌رسد به زودی فیلم برداری فصل دوم سریال «موج اول» با عنوان «موج دوم» آغاز خواهد شد. فیلم برداری این فصل نزدیک به دو ماه طول خواهد کشید و در ادامه نیز فصل سوم آن جلو دوربین خواهد رفت. شخصیت ابراهیم در «موج اول» را دوست داشتم و آن را هنوز در خودم حفظ کرده ام تا در فصل دوم و سوم هم بتوانم آن را به خوبی جلو دوربین ببرم.


کارگردان سریال «موج اول» درباره شخصیت مهم این سریال می‌گوید

 تیزر سریال «اپیدمی» با بازی مهدی فخیم‌زاده و محسن قصابیان


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->